Jelenlegi hely

Teendők a Zoomban az O365 aktiválása előtt munkatársaknak

Kedves Kollégák!

Július 15-től az egyetemi munkatársak aktiválhatják O365-hozzáférésüket. Fontos azonban tudni, hogy aktiválás után egy darabig nem fogjuk tudni használni a Zoom-belépésünket. A legfontosabb teendők:

1. ha vannak a Zoom-felhőben (semmelweis.zoom.us) felvételeink, amiket nem szeretnénk elveszteni, akkor ezeket mentsük le, még az O365 aktiválása előtt!

2. csak ezt követően aktiváljuk az O365-öt

3. forduljunk az ügyfélszolgálathoz, akik törlik a Zoom-bejelentkezésünket, ami azonban automatikusan újra létrejön a következő bejelentkezéskor

Az OFMSZK-ügyfélszolgálata:
https://semmelweis.hu/oktatasmodszertan/ugyfelszolgalat/

 

Gyakori kérdések:

1. Mi a teendőm akkor, ha nem tudom, hogyan kell lementeni a Zoom-felhőben levő felvételeim (vagy nem is tudom, hogy vannak-e)?

Az ügyfélszolgálaton tudnak segítséget adni.

2. Elvesznek-e a Zoom-belépésem törlésekor a felhőben levő felvételeim?

Igen, ezért kell az O365-aktiváció előtt lementeni a felvételeket.

3. Elvesztem-e a Zoom-belépésem törlésekor az oktatói (prémium) licenszemet?

Nem, az megmarad, a következő belépéskor ismét érvényes lesz.

4. Hogyan kell a zoom.semmelweis.us oldalra belépnem az O365 aktiválása után?

Ugyanúgy, mint korábban, SeKA-azonosítóval. Login névként az új O365-ös e-mail-címünket is használhatjuk, a jelszó pedig azonos azzal, amit az O365 e-mail-cím aktiválásakor megadtunk.

5. Mi a teendőm akkor, ha még nem kívánom aktiválni az O365-hozzáférésemet?

Semmi. De az ebben a levélben leírtak a jövőben is érvényben maradnak.

magyar